20 Mart 2014 Perşembe

BANKALARDAKİ KOKOŞLAR

       Bu bankalardaki süslü, havasından yanına yaklaşılamayan, ukala, sorularınıza bile iki kelimeyle zorla cevap veren, İncecik otuz santimlik topuklarla kalebodurların üstünde zorla bir ileri iki geri, kırılarak yürüyen, Mankenlerin bile yanlarında soluk kaldığı, bu görsel efektleri görünce sinirlerim bozuluyor. Aynen böyle bir görsel efekt ben beklerken önümden geçip duruyor bir sağa bir sola, garibim o topuklarla birkaç seneye kalmaz bir tarafı ya kırılır, yada ayaklarının şekli bozulur. Tam seslenicem dönüyor gidiyor, tekrar çıkıyor geliyor, ne yapmaya çalışıyor anlasam anlatacağım fakat anlayamadım. En son dayanamadım kalktım yanına gidip sessiz bir şekilde, Hanımefendi kaçtır söylemeye çalışıyorum söyleyemedim bir türlü. Ayakkabınızın altında kocaman fiyat etiketi var. dedim.   "ayyyy öylemi" dedi. Garibim ya. (etikette tam topuk boşluğunda yani her şekilde karşıdan görünüyor zaten.)  Bunların hiç biri birbirini çekemiyormu ne? neden kimse söylememiş kadına?
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder