8 Şubat 2017 Çarşamba

Yeniden

  


Bir sabah uyandığınızda tüm yaşantınıza, evinize işinize,eşinize yabancı oldunuzmu? Bir arkadaşım bunu yaşamıştı. Ben anlayamamıştım o zaman. Şimdi anlıyorum artık.sanki buraya ait değilsiniz birileri sizi bırakmış gibi. Orda olmamanız gerekiyor ama siz orda kalmışsınız gibi.  Bir hikayenin bitişi benim yaşadığım. Ve benim burda hikayem bitti.                           Bir kitapta okuduğum ve beni etkileyen bu cümle hikayemin sonunun özeti.                                                           Cehennemin eşiğine gelmiş kişilerin şeytandan ödü kopuyordu.                                                                                       Zaten cehennemin içinde olanlar içinse şeytan özel biri değildi, sadece başka biriydi o kadar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder