12 Mayıs 2012 Cumartesi

Ne olduk? Ne olacağız?

Ömür su misali o kadar hızlı akıp geçiyorki, Doğrusu ne kadarının farkına varıyoruz. Kendi adıma Neredeyse günleri bile takip edemez hale geldim. Bizi oyalayacak o kadar boş şey varki onlarla oyalanmaktan, birşey görmüyoruz.
Hayat bitiyor  ne olduğumuzla ilgiliyiz ya hep..  ne olduk, ne olacağız demiyoruz. Yaptıklarımıza bakmıyoruz. oysa hep böylemi kalıcak herşey...
Kendi adıma doğrusu endişeliyim,  doğru yaptığımı sandığım şeyler için bile endişeleniyorum , kaldıki yaptığım yanlışlar ne olacak bilmiyorum.
Ya bundan sonrası internette bir fotoğraf vardı ve beni o kadar etkilediki...
artık benim masa üstü resmim oldu bir bu fotoğraf ve birde benim fotoğraf... artık hep burda kalcak çünkü, (ileriyi görürsek inşallah tabi). ilerde ne olacağımı unutmamamı sağlıyor.... çekenin ellerine sağlık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder