13 Şubat 2012 Pazartesi

Dedem Benim

   Dedem kocamandı benim için, hani çocuklar bi dünya derler ya işte öyleydi. Emekli öğretmendi, ve daha okula gitmeden çok şey öğretmeye başlamıştı bana o kadar çok şey öğretiyorduki bana, sürekli soru sorar ve cevap beklerdi. Torunum Nurcan Söyle bakayım'la başlardı cümle ve arkadan soru gelirdi. bilince bir yenisi, bir bir yenisi daha. benim dedem. ne anlatmakla biter nede yazmakla.
   Dedem derdi ki ile başlayan milyonlarca cümle kurabilirim sanırım. Benim dedem engin okyanuslar gibiydi. Bugün aklıma gelen sözü " Gençlik bir kuştur Uçtu Tutamadım, yaşlılık bir kefen giydim çıkaramadım" hep zamanınızın kıymetini bilin iyi kullanın derdi de benim dedem, gençlik ya işte anlamazdık sanırım.
    Ne giden geri geliyor nede onla yaşadıklarınız siliniyor, bazan bir anda bir cümle yada bir an geliyor gözünüzün önüne taaa uzaklara gidip geliyorsunuz sessizce. Kıymet biliyormuyuz kaybettikten sonramı anlıyoruz bilmiyorum.
   O benim dedemdi, olsaydı da şimdi ellerinden öpebilseydim. Torunun seni çok özlüyor dedem.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder