21 Ocak 2018 Pazar

YAŞAMAK

    Hayatı olumlu düşünüp yaşayanlardanım. Olumsuz şeyleri örnek almam. sürekli olumlu şeyleri örnek gösteririm. Her insanın hayatında dönüm noktaları var. Her şeyini geride bırakıp sıfırdan bir hayat mümkün mü? evet mümkün. Kolay olmuyor bunu söylemeliyim. Ama çok iyi hissettiriyor. tabi birde yaş gereği biraz daha zor oluyor. Hayatımı geride bıraktım işimi, evimi, eşimi hepsini hayatımdan çıkardım. Olmasını istemediğim her şeyi ve herkesi. Yeni bir şehre taşındım. Dükkan açacak ve bir iş yapacaktım. dükkan tuttum ve epey masraf ettim. sonra çok talihsiz bir olay yaşadım. Ve bana beterin beteri var cümlesini hatırlatan bir olay. ve O olaydan sonra dükkan açmaktan vazgeçtim. Dükkan için aldığım tüm ürünler şu an evde bir odada duruyor. şu an sadece yaşamanın nefes almanın tadını çıkarıyorum. bir süre böyle olmasını istiyorum.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder