2 Aralık 2012 Pazar

AĞIRLIKLARI ATMAK... (2)

      Bugün ertelediğim şeyleri yapmaya başladığıma göre, yeni hayaller ve yeni hedefler belirlemem gerekecek demiştim. Bunu yavaş yavaş olması gerektiği gibi tabi düzgün olmasını istiyorum. Pişmanlık yaratmasın. Gerçi insan bir şeyi yaptığı için pişmanlık duymaz ki, yapmadıkları için pişmanlık duyar...
      Bugün pazar yani tatil, o zaman bugünde tüm istemediğimiz, giymediğimiz, beğenmediğimiz kıyafetleri atalım. Atmayalım kaldıralım ihtiyacı olan birilerine veririz. Bende bugün bunları yapmak istiyorum.....
     Bu da başlangıcın bir parçası tabi. İhmal etmeden karar verince hemen yapmalı, yoksa erteledikten sonra yapmamız zor olabilir. Tecrübeyle sabit bu.
     O zaman şöyle yapmalıyım, dolaptaki tüm kıyafetleri yatağın üzerine boşaltıp, hurçlara koymalı. Dün evimdeki fazlalıklardan kurtulmuştum. Bugün gardıroptaki fazlalıklar gidecek. Bugün güzel bir gün yarında güzel olacak şimdiden yarın için heyecanlıyım...
    Bunlar bana kendimi iyi hissettirecek küçük gibi görünse de, verdiği rahatlık açısından aslında önemli şeyler.      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder