19 Nisan 2012 Perşembe

Çocuk Olabilmek..

Bugün çocuk olmayı isterdim. O gözle dünyaya bakmak isterdim, merakla.. zaman kavramı olmaksızın, yaptıklarımızın sonucunu bilmeden bir gün geçirmek, mesela 6 yaşında olsam ve her bilmediğim şeyleri sorsaydım, kediyi altı ayaklı çizseydim, güneşin üstünde araba çizseydim, sandalye ye neden Sandalye denmiş, masaya neden masa denmiş biz büyüklere komik hatta aptalca gelen soruları sorsaydım...
büyüyünce insan anlıyorki asıl olunması gereken aslında 6 yaşındaki bir çocuğun gözüyle dünyaya bakabilmek. Herşeyi sorgulayan hayalinin ve ufkunun sınırsız olduğu çocukluk dönemi..Büyüyünce insan anlıyor neleri kaybettiğini..
Bir günlüğüne hepimiz çocuk olalım...
sorular soralım bu sorular tıkandığımız yada aklımızın takıldığı bir konuda da olabilir...
ve eğlenelim hiç gitmediğimiz biryere gidelim yada hadi canım olmaz dediğiniz bir şeyi yapın yatağın üstünde zıplayın.. bağırarak şarkı söyleyin... işinize farklı yoldan gidin.. merdivenleri atlayarak inin..sizde kendiniz için bulun birşeyler bir düşünseniz neler bulursunuz...ve ben bu sabahtan itibaren hergün bir çocukluk yapıcam. keşke herkes denese.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder