19 Kasım 2012 Pazartesi

İZMİR-BAYRAKLI BELEDİYESİ KOSGEB EĞİTİM BAŞVURUSU

   Bugün İzmir Bayraklı Belediyesi Kosgebin girişimcilik eğitim başvurularını almaya başladı. Bende gidip kayıt için form doldurdum. Bir beklentin var mı? diye sorsalar, kesinlikle bir şey beklemiyorum.
Yinede şu aralar vaktimi değerlendirmek için iyi.
   Öğrenmeyi seven biri olarak, bilmediğim bir şey öğrensem harika olur doğrusu. Bir şeyler öğrenmek, insanın kendine bir şeyler katması çok güzel. Çocukluk döneminde bunu eziyet olarak görsen de, büyüyünce yanlış yaptığını anlıyorsun. Zamanın ne kadar değerli olduğu, sanırım yaş ilerleyince ağırlığını hissettiriyor.
  Bayraklı belediyesi bugün form doldurtmaya başladı. 22 sine kadar form doldurabilir başvurabilirsiniz.. eğitime katılmanız için iki şart var. ya bayraklıda ikamet edeceksiniz. yada işinizi bayraklıda kurmak istediğinizi söyleyeceksiniz.
form ile beraber 25 soruluk bir test var. Ciddiye alıp doldurmanız gerekiyor çünkü, bu testten 70 ve üzeri alanlar mülakata çağrılacak. Mülakatta ne iş yapmak istediğinizi anlatmanızı isteyecekler. Sizde yapmak istediğiniz projenizi anlatacaksınız.
Desteklenen projeler Kosgebin sitesinde var. bakabilirsiniz. İzmir destek kapsamında 1. bölge bunu da aklınızda bulundurun. ona göre tabloda destek ve hibelere bir göz atın. Yine de şu kadarını söyleyebilirim ki.
Bu eğitim için, ya hiç yapılmamış bir iş yapmayı, yada imalat, ihracat üzerine sunulan projeler öncelik sırasına göre bayağı önde..Başvuran Herkese bol şans diliyorum. Kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder