28 Kasım 2012 Çarşamba

ÇÖZÜM ARAMAK..

   Bazen bir çıkış yolu bulamamak alternatif çözüm yolları üretmemizi sağlar. Hani bir yerden başlamak nereden olursa olsun bir yerden başlayıp önümüze çıkan fırsatlara göre yeni kararlar almamız gerekir.
   İnternet de ne kadar absürt şeyler varsa yazmışlar. insan zaten güven duymuyor onlara. Birde her şeyi fırsata dönüştürmeleri sinir bozuyor. Neden bunlar denetlenmiyor anlayamıyorum doğrusu.
   Günlerdir araştırdım. Ya kendi ürünlerinizi bazı sitelere ekleyip satılmasını bekleyeceksiniz, tabi kendi yaptığınız ürünleriniz varsa. Ya da bir mağazayla anlaşarak onun ürünlerini satacaksınız. bunları yapıp beklemek çok can sıkıcı geliyor bana. Kendim iş yeri açmak istemiyorum. en azından 2 yıl istemiyorum. Hep kendi işinde çalışan biri için bazı şeyler zor oluyor. Ortada kalmış gibi geliyor. Boş da duramayınca iyice zor geliyor. En son turkcellin home oficce iş ilanına başvurdum. Kısmet belki olurda en azından sıkıntıdan kurtulurum diye. netten bir şeye karar vermek zor oluyor, ve de zaman istiyor. zamanı ve sabrı olanlar netten farklı alternatifleri de araştırabilir. Ben biraz elle tutulur gözle görülür şeyleri seviyorum sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder